måndag 31 augusti 2015

HEJ:)


HEJ ALLESAMMANS SOM LÄSER DENNA BLOGG! Vilket inte är så många längre eftersom jag aldrig uppdaterar:)

Har varit lite frånvaro då jag inte haft tid eller rättare sagt prioriterat annat:) Och har inte haft så mycket ”nytt” att förgylla med heller.

Jag tränar på som vanligt. Nått långpass i veckan, ett par intervallpass och lite löpturer med Celtic däremellan. Ja, hon är bra i tassen igen så nu är hon tillbaka i träning som vanligt. Min styrketräning ligger just nu på ett minimum… Ingen tuff styrketräning, crossfit överhuvudtaget, tyvärr… Försöker dock få till ett par corepass om veckan i alla fall.

 När det gäller mat har det varit dåligt med ”nyheter”, blir mest det gamla vanliga…

 Dock har det varit en tävling sedan sist och även en resa till Mallorca som jag snart kommer att göra inlägg om:)

 

Jojomen nu är jag tillbaka igen!

1 kommentar:

  1. Hej Michelle!
    Skönt att du ör tillbaka ;-) jag älskar att läsa om dina prestationer och allt gott som du lagar :-P
    /kram Frida.B

    SvaraRadera