söndag 3 september 2017

Veckans träning v.35

 


Denna veckan blev det betydligt mindre träning än tidigare

Måndag: Ett tufft x-fit pass i team

Tisdag: Ett medeltufft cirkelpass

Onsdag Ett medeltufft x-fitpass

Men inte mer än så

Mitt vänstra underben/vad har jag hämmat mig från löningen i över tre veckor nu men jag har fortsatt kört vidare med x-fit/cirkel för där känns det oftast ok så länge jag inte gör hopp eller springer. Men jag märker att jag efter de flesta pass har ont efteråt och det släpper ju aldrig... Så efter onsdagens pass så bestämde jag mig för träningsstopp. Ska försöka i alla fall en vecka.

Bildresultat för ingen träning
Vad är liksom stel, väldigt trycköm på benet på utsidan till och från och så får sån jäkla kramp i hela vaden på nätterna ibland...

Promenader går bra, gör varken ont eller känns något efteråt, antagligen för att man sätter i hälen då och inte använder vaden. Så det får jag ägna mig åt några dagar nu istället. TUR att man har hund och att det finns bra poddar att lyssna på!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar