tisdag 17 oktober 2017

Träning v.41

Känns som en copy/paste av förra veckan så gott som:)

MÅNDAG:
7,2km promenad
45min x-fit

tufft pass med bla 120 burpees på tid... men kroppen känns bra
TISDAG:
7,7km promenad
Träffade en kompis och var på Toso i Göteborg så ingen träning denna dag
 
ONSDAG:
9,7km promenad
45min X-fit
tufft och kul pass, veckans favoritpass
TORSDAG
XXkm promenad
45min cirkel
med en massa komptid som måste tas ut så lyxade jag till det med sovmorgon och körde 08.30 passet
FREDAG
XXkm promenad
45min x-fit


LÖRDAG
XXkm promenad
45min x-fit

SÖNDAG
XXkm promenad
60min cirkelträning

Totalt på veckan:
  • 6st träningspass
  • 57,5km promenad
  • 118587steg (16941s i snitt/dag
Magen börjar ta emot något och är lite i vägen såhär i vecka 25 men det fungerar fortfarande ok att träna. Får anpassa en del övningar, speciellt core

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar