måndag 22 januari 2018

Träning vecka 3 (Graviditetsvecka 39)

Ja eftersom ingen bebis verkar vilja komma ut ännu så har jag levt livet och tränat på precis som vanligt.

Blev 6 x-fitpass i förra veckan. Och jag känner mig lite malplacerad, det är ju sällan såhär gravida tränar (iaf inte på pass…) Men har varit mycket team-pass vilket är väldigt kul då jag ofta har haft sällskap av både Jennifer och Agnes. Den sociala aspekten att träna med kompisar är verkligen något jag kommer att sakna framöver när träningen ska få ligga på vil ett tag!

Har varit ute och promenerat mina promenader med Celtic och ibland har jag fått ordentliga förvärkar under promenaderna vilket gör dom mindre bekväma men andra dagar kan jag gå ut och gå en timma utan minsta besvär.

Nu är jag två dagar in i vecka 40 (5 dagar kvar till BF) och jag startade dagen med 50minuters promenad med Celtic följt av ett x-fitpass på gymmet. Tänkte förra veckan att de va min sista träningsvecka innan BF men så har jag tänkt många veckor nu... Så lär väl komma träningsuppdatering v.40, 41 och 42 också som de känns nu…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar