onsdag 8 april 2015

Senaste löppassen

Torsdag 2/4
Backintervaller vid himlabacken Ramnasjön. Kort,brant backe upp ca 45sek sen flackt utför ca 45sek i högt tempo. Gåvila kort bit nerför. 10 gånger. Detta pass va riktigt jobbigt! Sved och sög i benen i backen och den flacka löpningen efteråt va riktigt flåsig. Snittet hamnade på 4.25min/km så det gick inte så snabbt. Åkte sen och hämtade Cillen och joggade med henne runt 5an på kransmossen. De va skönt:)

Lördag 4/4
Lite go morgonjogg med Cillen, Jennifer och Happy runt pickesjön. Cillen och ja sprang 2 varv, 7km, 5:10min/km. Jennifer tog Happy och sprang sitt eget pass.

Söndag 5/4
Långpass med Knallen. 20 sköna kilometer med ett snittempo som hamnade på 5:06min/km.

Tisdag 7/4
Intervaller med Knallen. 1x25min backe, varannan kort och varannan lång med joggvila nerför. Snittet blev 4:31min/km, och då rullade klockan både både i intervall och vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar