onsdag 11 maj 2016

Zumbadebut

Idag har vi haft en ganska molnig dag men det var skönt. Ligga i solen hela dagen och träna i värmen på det är slitigt alltså.

Startade även idag med morgonjogg på 16km, passade på att springa förbi grannhotellet Sunwing Kallithea beach för att reka lite. Det är ett hotell som vi kikat lite på för familjesemester och alltid bra att se IRL eftersom resesidornas bilder alltid är väldigt förskönande:)

Fram till lunch sen låg jag på stranden och läste, en riktigt bra bok: Carin Gerhardsens nya Falleri fallera.

På eftermiddagen hade vi coreträning följt av intervallträning: 10x2min med 30sek vila. Skönt att det inte va fullt så varmt idag och jag tog de relativt lugnt. Hoppade sedan med kläderna i havet! Så skönt att svalka sig!

På väg upp till rummet gick vi (jag och en tjej som heter Marissa) lägligt förbi Zumbapasset som precis startat. Vi kan väl va med lite tyckte jag så det va vi, hela passet. Oj så kul de va!

Va rätt trött sen så hoppade över afterrun-träffen och tillbringade en stund på rummet, läste lite och ringde hem till familjen. Åh va jag sakna lilla Thelma när jag hörde hennes röst!!! Jag har de verkligen så kul och härligt här men längtar efter min familj en hel del❤️

Nu ska jag läsa ett par kapitel innan jag ska sova! Sov riktigt kasst i natt så har lite att ta igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar