söndag 8 maj 2016

Träningsresa Rhodos

Just nu är jag iväg med Sok Knallen på träningsresa på Rhodos!

Vi åkte tidigt i morse och var framme omkring lunch. Vi bor på ett All inklusivehotell som heter Eden Roc.

Vi startade med lunch i hotellets bufferestaurang, absolut helt ok mat men inte någon lyx direkt. Men jag gillar buffé, det finns alltid nåt gott att äta!

Efter det var det ganska lång väntan på rummen.... Kanske inte så konstigt med tanke på att vi var närmare 60pers som skulle ha våra rum samtidigt...

När vi väl fått rummet hann jag installera mig lite snabbt innan det var dags för dagens träningspass kl 16. En lugn joggingtur för att reka omgivningarna

Det blev att lite halvtufft pass iaf. Vi som sprang lite längre sprang 12km och det var mycket backe! Och varmt och svettigt. Kilometertempon allt från 5:50 till 4:17, i nerförsbacken tillbaka:)

Efter löpturer var det lite "afterrun" vid poolen.

Nu har jag precis kommit till rummet efter kvällens middag och ska strax sova. Har vart en lång dag och vill vara utvilad inför morgonjoggen!

Schemat i morgon är  morgonjogg 07.15, core 15.00 och intervall 16.00. Däremellan tänker jag ligga raklång i solstolen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar