fredag 25 augusti 2017

Dagens x-fitpass

Brukar sällan komma ihåg eller memorera onyxpassen men idag var det en enkel variant som jag kan dela med mig av:

Egentligen var detta ett pass som skulle göras i team av 2 men vi var ojämnt antal och jag kör gärna själv när jag inte har någon vän med mig, vilket jag gjorde.

30min time cap:
100 wallball
100 KB-swing
100 Slamball up and down (upp och ner på knän med slamball i famnen)
100 Pushpress
100 Partner situps (bytte situps mot höftlyft)
5st burpee over partner var 3:e minut

Ovan skulle som sagt delas på 2 så jag gjorde hälften. Hann man klart började man om

Jag hann med hela varvet +wallballs varv 2 och 40 KB-swing varv 2 vilket blev totalt:

1oo wallball 6kg
90 KB-swing 20kg
50 slamball upp up and down 12kg
50 pushpress, 8kg hantlar
100 höfltyft med 15kg viktplatta
70 burpees (gjorde 7st ist för 5 eftersom jag inte behövde hoppa över någon partner..)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar