onsdag 1 juli 2015

Parlöpning, 7km runt Picke



Igår var jag och Erlendur ute och sprang en vända ihop. Såg som vanligt framför mig en härlig joggingtur där vi springer och pratar om livet men det blev som det brukar 33minuter av total tystnad. Men det är iaf roligare att springa med någon (även om det inte pratas) än att springa ensam, speciellt nu när jag inte kan ta med mig Celtic

Vi sprang 2 varv runt Pickesjön. Min tanke var bara en liten joggingtur men Erlendur drog upp tempot efter första kilometern (vilket han nog ångrade lite grann när jag inte tillät att vi skulle sänka tempot sista biten…)

Tot: 7km tid: 33:53 Snitt:4:50min/km
1. 5:21
2. 4:56
3. 4:49
4. 4:49
5. 4:47
6. 4:56
7. 4:10

Tycker att det riktigt bra presterat av Erlendur med tanke på så lite och oregebundet som han ändå springer:) Och det var riktigt varmt, omkring 25 grader

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar