onsdag 1 juli 2015

Cillen skadad!


Ja, lilla Celtic går nu hemma med bandage och tratt efter ett hundbett i helgen. Så tråkigt för henne att nu inte får springa eller bada på ett bra tag. Nu när det snart är semester och allt.. Ocj lika tråkigt för mig som inte kan ta med henne ut på löpturer….

En liten grannhund blev ilsk på henne i lördags och högg henne i tassen. Först på söndagen fick vi tid hos veterinären och då var det för sent att sy. Dock hade det börjat läka och såg bra ut men en trampdyna tar ju sin lilla tid att läka.

Lite kuriosa är att jag svimma hos veterinären, slog i huvudet med troligtvis en lättare hjärnskakning till följd, så min söndag fick tillbringas hemma i soffan med Cillen, stirrandes rakt upp i taket, varje ansträngning av huvudet gjorde för jäkla ont… Även i måndag hade jag en jäklig huvudvärk men det gick ändå ok att jobba men fick gå och lägga mig sen när jag kom hem. Men om det var så mkt som en hjärnskaning så var det en lindrig variant, redan igår hade huvudvärken släppt och idag känns det bra igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar