fredag 18 december 2015

Intervallstege 2-3-4-5-6-4

Va ju intervallträning i tisdags också. Som kanske inte gick fullt så bra. Efter helgens magsjuka har det tagit lite tid att få tillbaka energi igen. Kroppen påverkas ganska länge efteråt.

Så redan innan passet kände jag att energinivån inte va som den brukar, va helt svettig bara efter uppvärmningen, inte likt mig. Men ibland få man bara deltaga, inte prestera på topp.

Hade ändå som mål att hänga på Daniel i 3:45 tempo och låta det hålla så länge de gick. 2-3-4-5 min gick ok även om det va slitigt, under 6:e intervallen fick jag ta en snabb paus och dricka lite vatten och sen körde jag på och även på sista.
Blev iaf ett snitt omkring 3:40 vilket får vara bra em dag som denna

.Bildresultat för citat träning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar