torsdag 11 februari 2016

Lycklig hund!

Celtic (som inte har någon som helst självbevarelsedrift) sträckte sig i ett bakben för ett par veckor sedan har haltat lite till och från. Vilket har inneburit att hon mest bara fått gå koppelpromenader ett tag. Hur trist som helst tycker Cillen och har varit på riktigt, deppig...

Men idag tyckte jag att det var dags att hon fick följde med på en löptur igen. Och herregud va gladhon var! Springa lös och skogen, lyckan var total. Att den där hunden inte skadar sig oftare är ett under... 10km runt kransmossen sprang vi, eller jag gjorde, Cillen sprang nog det dubbla, minst. 

Det är så kul att ha en hund som älskar att springa och kan vara med mig på så många av mina löppass. Förena nytta med nöje är det bästa jag vet!
Tog på krafterna, har sovit sen vi kom hem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar