fredag 19 februari 2016

Nytt i min garderob

Saucony Hattori LC- en sko jag länge letat efter, helt omöjlig att få tag i... men så hittade jag den för halva priset i veckan, i just min storlek, så var bara tvungen att beställa! En ultralätt barfotasko som känns som ett bra komplement i min skosamling! Skon är helt otroligt skön på foten. Ser fram emot att testa den snart!

Stormberg Intervall Shape up tights. Nya löpartights! Jag har ganska många tights men större delen av dom har en sisådär 5-10 år på nacken... Så dessa behöver jag faktiskt! Prova dom innan lite snabbt och vilka sköna tights! Riktigt tighta men med bred skön linning. Skön mesh vid knäna och perfekt ficka baktill. (just en bra ficka för bilnyckeln är en brist på många tights...). Jag köpte svarta, ett säkert kort... Men är väldigt sugen på att beställa dom rosa också. Priset på dessa tights är 399:- och anmäler man sig till deras nyhetsbrev får man 100:- i rabatt! Hittas hos stormberg.se Rekommenderas varmt!



Passade även på att köpa en ny buff hos Stormberg för det ynka priset 29:-. Dessa är ett måste under vinterlöpningarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar