söndag 21 april 2013

Veckans träning onsdag-söndag

ONSDAG
Löpning med Onyx 16km. Från Onyx, bort mot Viared, Picke sjön och tillbaka vilken blev 16 km. Sprang även dit och hem så totalt blev det 21km. Mitt knä krånglar och kändes INTE bra efter detta pass... Två långa löppass två dagar i rad är kanske inte så smart heller.... 

TORSDAG
Crossfit
WOD
10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 
For time
KB swings (16kg)
Wallballs 2 for 1 (6 kg)
Time: 11min

FREDAG
Crossfit Team (med älskade syster-yster)
WOD
For time
100 burpee
100 Chest to bars (hälften med rött band)
100 Push Jerk (25kg)

Var inte nöjd efter passet. Hade ont i mina klena händer så jag fick ha band på hälften av CTB. Sen hade jag 25kg på Push Jerksen, frågade mig inte varför, jag brukar alltid ha iallafall 30kg.

LÖRDAG
Värmde upp med 6km sakta jogging med Cillen (riktigt  skata alltså, tempo på ca 6,5 i snitt). Knät kändes inte alls så bra... Sen körde jag X-fit istan, inga problem med knät där.

AMRAP 20 min
8 burpee
8 GTO
8 Navy push ups
8 jackknife
8 kb swings

SÖNDAG
Idag lät jag bli löpningen. Rodde 5st 500m intervaller istället. Inga problem alls med knät då. Efter rodden var det x-fit iadag igen:

7 min per station (med tre övningar)
(+3 på varje övning)

Worm push ups
SDHP (16kg)
Goblet Squat (16kg)

Burpee
1leg box jumps
GTO (9kg x 2)

Pull Ups
Situps
Push Press (9kg x 2)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar