torsdag 28 maj 2015

Gårdagens Hero


Blev ett pass crossfit på kvällskvisten igår. Kul att vara på klasspass!

Gårdagens wod hette
"The seven"
7 varv
7 handstand pushup (RX, oskalat...)
7 thrusters 25 kg (RX 45 kg)
7 knees to elbow
7 deadlift 65 kg (RX 75 kg)
7 burpees
7 KB swing 24 kg (RX 24 kg)
7 pullups
Timecap 33 minuter
Jag hann 6 varv + 7 HSPU (- Thrusters på 6:e varvet för jag fick lite ont i handleden, så ganska exakt 6 varv toalt)
Känsla: Höll inget supertempo men stod inte direkt och vilade heller. Skillsen ”utan” vikter tycker jag går lätt fortfarande. Skivstången får jag kämpa med ganska mkt. Marklyften kändes bra och kontrollerade, Thrusters är tunga trots bara 25kg. KB-swingar 24 går ganska bra, tungt men hanterbart. 
Tyvärr sprack händerna idag :( 
Jaja, det läker... 

God morgon mitt folk! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar