tisdag 30 juli 2013

Träning v.29

Måndag: X-fitpass på Onyx

Tisdag: 10km löpning runt spåren i Skummeslöv. Medeltempo: 4,58. Tabata x3 efteråt

Onsdag: 26,5km löpning innan frukost. Från stugan i Skummeslöv, till Båstad, tillbaka till stugan, 2 varv runt 3,5km spåret och sväng på stranden. Nytt personligt rekord på sträcka:) Cillen fick följa med de första 15km sen va hon nöjd. Medeltempo: 5,43. Tid 2 timmar och 29min

Torsdag: 30km cykeltur med Jennifer. Skummeslöv-Skottorp-Laholm-Mellbystrand-Skummeslöv. Jennifer trampa på som attan, hade fullt sjå att hänga med ... Tid: 1h 31 min

Fredag: VILODAG

Lördag: Löpning. 1km uppvärmning. 4km i 4,35tempo runt spåren i Skummeslöv. 10x200m intervaller och 1km nerjogg. Totalt: 8km

Söndag: 21 km löpning innan frukost. Ungefär samma runda som sist. Cillen nöjer sig som vanligt efter 15km;) Medeltempo: 5,24. Tid: 1h och 53min

Denna veckan blev det ca 65km löpning totalt och jag är så jäkla nöjd över att kroppen nu känns så bra att jag kan springa två långpass på en vecka. Har verkligen  upptäckt tjusningen i att springa långa pass i lägre tempo istället för kortare pass i full fart. Det är sån njutning! Kombinationen att springa en sväng med Cilli och sedan avsluta rundan för mig själv är helt oslagbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar