onsdag 4 februari 2015

"Michael"

Trots sen träning igår och minimalt med timmar (5h) sömn i nattlyckades jag ta mig till 05.30 passet på Ibex i morse. Hade ställt klockan på 4.46 men vaknade av nån anledning redan 4.30 och gick upp. Så passade på att gå med hundarna ner, tränade (medan hundarna fick ligga och vänta i receptionen) och gick med dom hem igen. Så då hade dom fått sitt och jag fått mitt.

Dagens pass var (efter lång uppvärmning och lite snatch balance) hero-woden Michael.

WOD
"Michael"
3 rounds for time:
800m row
50 back extension
50 situps

Tiden var 19:30. Inte så snabbt men jag gjorde det iaf!

(Kan tillägga att jag gick och la mig och sov mellan 7 och 7.40 sen... Eftersom jag inte behövde åka till jobbet förrän 8.30 idag, väl förtjänt och väl behövligt)

Nu sitter jag och väntar in kvällens crawlkurs. 100% osugen men det är bara att göra det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar