onsdag 18 februari 2015

Ont i foten!

Jag har fått riktigt ont i min vänstra fot... På utsidan, typ som om jag har vrickat/stukat den

Sprang ju långpass i söndags och allt kändes fint, hela dagen efteråt. Nästa morgon när jag skulle ut med hundarna hade jag lite ont men inte speciellt anmärkningsvärt. Men sen under dagen blev det värre, satt ner hela dan. Och igår hade jag ännu mer ont när jag går, fast jag satt ner hela den dagen också.

Går bra första stegen men desto fler steg jag tar desto mer gör det ont. Känns inte något när jag är still. Och går jag på tå så gör det inte heller det minsta ont, då kan jag hoppa, springa och göra vad jag vill...

Så idag är det höga klackar som gäller för då fungerar det hur fint som helst. märkligt...


Och så jäkla trist, löpningen som flyter på så bra....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar