måndag 14 april 2014

Träningen idag måndag

I morse var jag på plats på 06.00 passet på Ibex igen. Var alltid på 6-passet förut men nu ar det flera veckor sedan. När man tränar så tidigt varje dag så går det på bara rutin men när man inte har gjort det på ett tag... Då är det desto tuffare! Kroppen är knappt vaken så det är faktiskt skillnad på ad man lyckas prestera om man jämför med lite senare på dagen. Men en go start på dagen är det iallafall!

Crossfitformen för några veckor sedan var verkligen på topp, var grymt stark. Nu när jag minskat på crossfiten och ökat löpningen så märks det i kroppen, märker redan minskad styrka.... Men det är enligt plan.

Dagens pass var enligt nedan:

WOD
20 deadlift (80kg)
40 HSPU (gjorde alla riktigt)
60 burpee over bar
20 Toes To Bar

Jag är nöjd med min prestation. Memorera aldrig tiden men nånstans omkring en 15-20min skulle jag tro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar