tisdag 30 september 2014

Kroppen efter Lidingöloppet

När ja kom i mål efter loppet så hade jag verkligen ont i mina knän... Men det hade jag väntat mig. Bara att bita ihop. Bara att tänka på att njuta över prestationen och nu låta benen vila och reparera sig så länge som behövs. Kommer nog inte kännas så skönt i knäna ett tag framöver....

Men peppar peppar. Redan senare på kvällen började smärtan redan släppa, gick faktiskt utan några större bekymmer, lite stelt upp och ner för trappor kanske...

När jag vaknade nästa morgon så räknade jag med att behöva rulla ur sängen med smärtande och stela ben och knän. Men icke! Dom kändes riktigt bra. Fortfarande lite stelt i trappor men inte mer än så.

Nu tre dagar efteråt så känns knäna bra. Jag hade nog kunnat springa om jag velat men tänker ändå ge benen lite välförtjänt vila, iaf några dagar till:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar