onsdag 5 november 2014

Jackie

Ställde klockan på 4.45 och om jag inte hade de minsta träningsvärk skulle jag gå på crossfitpasset kl 5.30. Annars Rehab kl 06.00.

Vaknade med sjuk träningsvärk och gick på crossfitpasset... Efter ett par crossfit pass har ju nu hamnat i crossfitberoende igen...

Dagens pass:

Först: Uppvärmning

Sen: 3/3 3/3 3/3 Lunges
Alltså 3st per ben 3 ggr. Ökad vikt varje set.
Eftersom jag är så obalanserad och håller på att träna upp detta valde jag lätta vikter. 15, 25 och 30kg

Dagens WOD:
"Jackie"
1000m rodd
50 Thrusters 15kg (RX var 20kg)
30 Pullups
Time. 11min

Trodde aldrig att det skulle gå att göra thrusters med min axel men jag höll ett jättesmalt grepp och då var det inga problem:) RX var egentligen 20kg men 15kg räckte gott idag. Rodden gick helt ok. Pullupsen gick jättebra

Har gjort denna wod innan med RX vikt på lite bättre tid men det va längesen.

Afterbash: Roddintervaller 10st. 30sek rodd, 30sek vila

Nu: ska jag och Thelma åka till Onyx för lite Rehab

Senare: Promenad med Karin, Pudel-Julle och Cillen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar