tisdag 6 augusti 2013

Dryga 90km löpning!

När jag summerar förra veckans träning så ser jag att jag fick ihop över 90km löpning! Snygg avslutning på sommaren och semestern!

Träning v.31
Måndag: 7,3km jogging med Cillen 

Tisdag: Crossfit Onyx (75 pull ups, 15 front squats) 4km intervaller (på löpbandet som uppvärmning)
5km löpning (runt Pickesjön) på eftermiddagen

Onsdag: Crossfit Onyx (3 x 800m löpning, 50 back extensions, 50 situps=2,4km löpning, 150 back ext, 150 situps) 16,5km löpning på eftermiddagen (Med Onyx, massa backar!!)

Torsdag: 19km löpning

Fredag: 9km jogg (runt motionsspåren i Mellbystrand)

Lördag: 7km jogg (runt motionsspåren i Skummeslöv)

Söndag: 21km löpning (Skummeslöv-Båstad-3,5kmspåret-stranden)

Det som glädjer mig mest med det är inte antalet sprungna kilometer utan att jag kan utsätta kroppen för så hög belastning och den känns fin och fräsch, inte alls sliten eller öm:) Nu blir det dock lugnare med löpningen framöver. Jobb, vardag och lite mer crossfit väntar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar