måndag 14 oktober 2013

Rekord!

Igår slog jag nytt rekord i både vad gäller tid att vara ute och springa och antal kilometer!

Nästan 33km på dryga 3 timmar!

Vi var 5st som startade kl 09.00 med en runda på ca 9 km, här tog jag även med med Celtic som fick göra debut på grupplöpning:) Jätteduktig va hon. Efter detta hakade vi på Knallens ordinarie långpass där vi som sprang längst sprang 21,5km. Jag var då uppe i 30km som tidigare varit det längsta och var då tvungen att springa ett par kilometer till bara för att…

Lördagens resultat:
Distans: 32.86 km
Tid: 3:04:57
Medeltempo: 5:36 min/km

Vad som är det absolut bästa och sjukaste och som glädjer mig allra mest är att idag så känner jag INGENTING. Har ingen träningsvärk eller ont någonstans. Inte ont i knän, benhinnor, fötter eller någonting. Inte ens ett skoskav:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar