torsdag 13 februari 2014

Blev iaf ett PR....

Crossfiten på Onyx är verkligen inte var den var tidigare… Ny programmering (som är sjukt tråkig) och nya instruktörer. Träningen just nu är mer något man gör för att hålla igång sig och inte som innan då man gick dit även de dagar man behövde vila bara för att det va så jäkla kul (ibland kunde jag till och med gå på exakt samma pass både morgon och eftermiddag).

Dagens pass var inget undantag… Men jag va där och kan ju i alla fall glädjas åt at jag kan skriva upp ett nytt PR (4x67,5kg backsquat). Och att jag gjorde 20st strika pull ups.

WOD 1:Backsquat 8 set x 4 reps (2 sec paus at the bottom)

Jag byggde från 45kg upp till 67,5kg

WOD 2:On the min – 10 min
1-3 Strict pullups
1-3 Strict Pushup

Jag gjorde 2 strikta pull ups (med varierat grepp) varje minut och 3 pushups (strikta, tighta, på tårna) varje minut (10st sista minuten)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar