onsdag 12 februari 2014

Snatch.....

Egentligen gillar jag inte att träna på eftermiddagen/kvällen och sen tidigt på morgonen dagen därpå. Kroppen hinner inte riktigt återhämta sig, speciellt inte efter ett tuffare pass. Men idag hade jag som val att träna morgon eller inte träna alls. Så det fick bli morgon. Startade med 7km lugn uppvärmningslöpning (39min 5,33tempo) med Cillen (tog den långa rundan eftersom jag visste att det var snatch sen och det är jag så dålig på så jag visste att jag inte skulle köra tunga vikter).

WOD
EMOTM 12min
Min 1-2 2st snatch 90% av max (hade 27,5kg)
Min 4-6 4st snathc 80% av max (hade fortf 27,5kg)
Min 6-12 6st snatch 70% av max (22,5kg)

Afterbash
Tabata strikta pull ups 8 varv, gjorde 14st
Tabata airsquats 8 varv, gjorde 149st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar