fredag 31 oktober 2014

Nypon


Väldigt ”inne” just nu är ju kosttillskottet nypon. I såväl träningssammanhang som till hästar och hundar.



Nyponpulver har visat sig vara effektivt vid stelhet, smärta, värk i handleder, fotleder, knän och inflammationer i kroppen, mycket god effekt i kombination med Back On Track skydd, En tesked (5g) nyponpulver ger lika mycket C-vitamin som tio clementiner.



Så idag köpte jag mig en ordentlig burk som vi (jag, Erlendur och Celtic) ska testa!



Jag köpte mitt på jobbet, hos oss på Hööks har vi verkligen superbra pris. 249.- för 900g. (I hälsokostbutikerna hittar jag som billigast 99:- för 200g). Finns även massa andra bra tillskott såsom MSM, B-vitamin, E-vitamin etc att köpa på Hööks till så mycket bättre priser än om man köper de i andra affärer. Ett tips bara:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar