torsdag 2 oktober 2014

Rätt matchat

Ja jag gillar ju att matcha mina träningskläder lite granna. Ofta tar ajg kläder som matchar till skorna jag vill ha eller tvärtom. Men ibland blir det ju problem när man vill ha ett par speciella kläder med ett par speciella skor och de inte passar ihop. När jag tävlar tycker jag om att ha mitt rosa crossfitlinne och mina favoritskor är just nu mina Kinvara 4 som är svart/grå/turkos....

Men då är ju problmet så lätt löst att man bara köper lite skosnören i olika färger så kan ju alla skor matcha till alla kläder! Ingen revolutionerade upptäckt men jag blev jäkligt nöjd när jag kom på det!

Så under såväl hundlöpet som Lidingöloppet kunde jag tjusigt springa i mitt rosa linne och mina svart/turkos/rosa skor. Och en uppmärksam dotter som jag har hade gjort ett turkos/rosa lyckoarmband till mig:)

(Behöver jag tillägga att Celtic var kittad med rosa sele och koppel under hundlöpet?)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar