måndag 27 oktober 2014

Sjukgymnastbesök

Idag var jag hos sjukgymnasten för att en gång för alla få bukt med mina skadeproblem... Som jag redan vet beror på snedbelastning, överbelastning etc etc. Vi gjorde en mängd tester. Jag är ganska ojämnt musklad och sned lite överallt... Starkare höger framsida lår, starkare vänster baksida lår, starkare höger vad, förhållandevis (till resten av kroppen) inte så starka magmuskler!?! (ja tji fick jag, jag trodde jag hade en stark mage...) Svag höger höft. Snett bäcken. osv osv...

Så nu ska jag verkligen lägga fokus på att jämna till mig under hösten och vintern.

Nästa vecka ska jag tillbaka igenom och få ett program.

Tills dess blir det spinning , simning och styrketräning, Och core! Tog mig en tabataomgång plankan redan ikväll;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar