måndag 10 mars 2014

Helgen: STORT nederlag men även små framsteg



Efter att inte ha sprungit på nästan en vecka så var jag tvungen att bege mig ut i det fina vädret i söndags för att känna på det, har knappt inte kännt av benet något i veckan. MEN kände ganska direkt att det inte var hundra…. Sprang dryga 5km och efteråt och fortfarande idag så har jag ont i benet. SÅ jäkla deppigt!! Har röntgentid för foten i morgon så då hoppas jag få svar på vad det är.

Senare på dagen var vi nere på Ibex, jag skulle egentligen inte träna men jag tränade lite sporadisk och övade lite teknik. Lite uppmuntrande blev jag då i alla fall eftersom jag satte personbästa i såväl frivändning 50kg mot tidigare 47,5kg och 110kg i marklyft mot tidigare 100kg. Börjar även bli bra på att gå på händer och det är väl lika bra det eftersom benet inte ställer upp.

På kvällen var jag på spinning eftersom jag försöker så gott jag kan att hålla igång formen och det är inte helt lätt att ersätta dom dära ca 50km löpning i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar