fredag 14 mars 2014

Inte bästa prestationen idag



Idag va jag inte så nöjd efter dagens wod. Mesade med vikterna men jag hade lite känningar efter de tidigare tuffa passen i veckan så det får väl vara ok.Man är inte på topp alla dagar. Teamet bestod idag av mig och Ida. Ida är grym, trots en massa diskbråck, skadad fot och det ena med det andra så hade iaf 5kg mer än mig på de flesta lyften idag.

WOD

10-9-8-7-6-5-4-3-2-1

Hang snatch                          20-25kg

Back Squat                           40kg

Burpees

Hang clean and Jerk              35kg

Front Squat                           40kg

Burpees

Deadlift                                 45kg



Time: 35min    

(En liten parantes också, jag saknar mitt lilla skogstroll Jempa på träningarna på morgonen, speciellt på teampassen!!!!)

1 kommentar: