fredag 7 mars 2014

Torsdagens träning

Morgonpass: 
Spinning Swirl på Onyx. Trodde först jag var nära att dö eller iallafall på väg att bli ordentligt sjuk. Men jag hade bara ställt in pulsbandet på 180 i max istället för 200;) Sen lossade skon mitt under passet så jag var när att slå halvt ihjäl mig (eller ja, jag fick en blå tå). För övrigt gick passet fint.

Kvällspass:
Jag och Jempa hade bokat open gym på Ibex. En lång tung wod... Men kul!
Varv1= 1 push press. Varv 2: 1 push press, 2 HSPU Varv 3: 1 push press, 2 HSPU, 3 front squat osv...




1 Push Press 35kg               12st               
2 Handstandpushups             22st
3 Front Squat  35kg               30st               
4 Dead Lift 60kg                    36st               
5 Power Clean 35kg               40st               
6 Situps                                42st
7 Push Ups                           42st
8 OVH Squat 20kg                40st               
9  KB Swings 16kg                36st
10 OH Lunges 10kg               30st
11 Wall Ball 6 kg                   22st
12 Burpee                             12 st

Så totalt blev det 364 repetitioner per skalle på tiden ca 38 minuter

Vi hade kunnat få lite bättre tid men vi orkade inte plocka fram dubbelt av utrustningen så vi fick vänta lite på varann.  Kunde även haft iaf 40-45kg på front squat. för övrigt var vikterna lagom för denna wod den dagen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar