torsdag 10 juli 2014

Dagens uppdatering

Startade morgonen med ett crossfitpass kl 08.00. Skön tid så här på semestern, hela 1,5timma sovmorgon från tidigare dagar den här veckan. Dock blev det utan min vapendragare Johannes som behövde lite sovmorgon efter gårdagens drinkintag på tennisen i Båstad (som för övrigt var en mycket trevlig tillställning, även om jag mestadels låg i loungen i en rosa sackosäck och solade).

Dagens pass körde i team av två. Den ena jobbade och den andra vilade så det blev bra intervallträning.

2 varv av:
3min Powerclean (35kg varv 1 och 40kg varv 2)
3min Farmers Walk 65kg
3min Ring Pushups
3min Get Ups

Ett ganska kul och bra pass!

Efter träningen var det dags för frukost. Kokade mig 3 ägg som jag hade köpt på vägen hem, med utgångsdatum 22 juli. Men fy fan, smakade helt ruttet! Luktade prutt och gulan var helt blekgul. Så det fick bli lite kvarg istället. Men hade typ tappat matlusten så jag åt knappt en halv burk.

Så med det magra frukostintaget så var det tur att det bara stod solning på schemat resten av dan!

Lindahls nya sockerfria kvarg är verkligen supergod. Idag åt jag citron-lime. Finns även i hallonsmak och persika/passion.
När det var dags för lunch sen skulle de andra äta pyttipanna, inget som jag gillar. så jag kokade mig 3 ägg (nyinköpta förståss) med smör och salt och en burk makrill i tomatsås till det.
Kvällsmaten sen blev dagens höjdarmål. Räkmacka på Bulls i Halmstad! Tredje gången den här semestern (på Bulls alltså, har ju även ätit räkmacka hemma, inne i Båstad och på Golfkrogen). Jag hoppar att lägga ut bild den här gången:)

Ser kanske inte så gott ut men det är det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar