tisdag 1 juli 2014

Hälsostudion i Båstad

I min rekning av sommarträningsställe blev det ett besök på Hälsostudion i Båstad. Ett litet ställe som hade mycket pass och ett välutrustat gym.

Jag testade på ett pass som hette Cardio Fusion. Efter att ha läst beskrivningen nedan tänkte jag att detta borde ju vara ett riktigt bra pass!

"CARDIOFUSIONEffektivt pulsbaserat konditionspass i cirkelform!Tufft!"

Men herregud, det va nån pensionärsgympa i cirkelform... Att jag stannade det 25 minuter långa passet ut var enbart för att vara hövlig mot instruktören...

Hade även bokat mig på ett spinningpass direkt efteråt "Spinning Energi". Men när jag hörde att dom sa att passet var anpassat för 60+ och skulle "ge mer energi än vad det tar" så lade jag tillbaka min biljett och tackade för mig.

Om jag enbart ville träna gym hade jag utan problem kunnat träna på detta ställe men vill man ha lite pass så va det inget för mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar