söndag 13 juli 2014

Tre trötta musketörer....

Igår var planen att jag, Johannes och Jesper skulle ut och springa med Cillen på morgonen. Bestämde kvällen innan att vi skulle åka bort till Mellby 07.20

När klockan var 07.20 så hade ingen av oss ens orkat oss ur sängen.... Nån halvtimma senare var vi ändå iväg. Men redan i bilen började Jesper prata om att vi kanske skulle ta en powerwalk istället... Nej, nej vi ska springa tyckte jag.

Och vi började springa men det var det tröttaste och segaste gäng som sett dom där spåren tror jag. Efter ett par hundra meter:
Johannes: "Vilket tempo håller vi?"
Michelle: "Jag vågar inte ens kolla på klockan men jag tror vi lika gärna kan gå"

Och så blev det. 6km promenad blev det som inte ens kan kallas powerwalk:) Den nästan 1 timma långa promenaden gick dessutom i totalt tystnad.

När vi kom hem till stugan igen gick vi alla och la oss och sov och vaknade inte förrän ett par timmar senare!

Så denna dag blev en välbehövlig vilodag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar