fredag 8 februari 2013

Crossfit Team

Idag körde jag team ihop med Jenny, det va verkligen kul att köra med någon som man är relativt jämn ihop med. Nedan skulle göras på bästa tid, man fick lägga upp det som man ville. Vi körde som så att den ena körde 10 pullups, 20 pushups och 30 airsquats medan den andra rodde. Detta gjorde vi fem varv var.

WOD
1600m row
100 pullups
200 pushups
300 airsquats
1600m row

Time: 18,50min

Efteråt blev det tabata hollow rock och tabata situps.

Jennifer hon körde x-fit men snart så, snart hoppas jag att vi kör team ihop. Eller??

2 kommentarer:

  1. Om du och Tor får bestämma så är jag nog med på Team inom en snar framtid :)
    Jag måste erkänna att passet ni gjorde igår på Team såg riktigt roligt ut... :)
    (varför erkände jag detta?)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är alltid så kul! Och woden hörde till en av de jobbigare!!

      Radera