måndag 27 januari 2014

Äntligen måndag!

Ja som rubriken lyder så känner jag verkligen.

Har haft en riktigt seg helg... Fast egentligen har det inte varit något fel alls på helgen, tvärtom om så har det varit massa bra men den kändes seg. Jag har inte haft min vanliga energi. Låg till och med och sov ett par timmar mitt på dagen igår, inte för att jag var direkt trött utan för att jag inte hade något bättre för mig. Och som dom flesta vet sover jag 6 timmar/natt, that´s it. Sova längre än så eller mitt på dagen är slöseri av värdefull tid…

Sak samma, nu är det måndag och efter i stort sett obefintlig träning i helgen (endast 10km lugn löpning med Cillen i söndags pga krånglande höft) så var det morgonträning i morse.

Dagens pass var ett pulspass som sedan avslutades med magträning.

WOD
For time:

10 wallballs 6kg
20 boxjumps
40 thuck jumps (höga knä hopp)

Afterbash:100 hollow rock

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar