fredag 24 januari 2014

Som jag sa!

Gav tillåtelse till förkylningen att stanna en dag och som jag sa, nu är den väck! Kände när jag kom hem från jobbet att, nä det här kommer att bli en långdragen förkylning, kände mig riktigt risig. Planerade att lägga mig i soffan och bara kurera mig. Skulle bara fixa ett par saker först. fixade lite och ett par timmar senare när jag satt jag i soffan kände jag bara att jag är ju helt frisk igen!

Knepet? Ja det kan ju vara min dunderkur jag brukar köra på. På en dag så dricker man två stora glas med vatten och 3 c-vitaminbrustabletter i varje glas. Alltså 6 totalt (mage blir helt dock helt knas efter det). Samma dag äter man typ 5 kapslar med vitlöksolja (andedräkten efter det är så man inte vill öppna munnen, ingen annan vill heller att man gör det heller). Och sist men inte minst, en hel flaska Echinagard (eller ännu bättre Echinaforce om man får tag på det). Det är så äckligt att man får kväljningar men det är bara att hålla för näsan och halsa.




Jag rekommenderar ínte ovan kur för det är långt över vad som rekommenderas på förpackningar men så gör jag i allafall:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar