söndag 5 januari 2014

Många timmar i friska luften!

Idag har det varit härligt (vår?)väder!

Startade dagen med ett långpass med knallen. Snabba gruppen idag.  Nästan 20km från Ryavallen upp till Brämhult, runt Kype och lite andra ställen. Jag har aldrig riktigt koll...

Sträcka: 19,7km
Tid: 1h 40min
Medeltempo: 5,04min/km

När jag kom hem sen blev det bara en snabb dusch och lite matning av Mini innan vi (jag, Ellen, Jempa och Jonna och Cillen) begav oss till Rya Åsar för en söndagspromenad. Det blev en två timmar lång tur i alla möjlig terräng. Vi hann precis tillbaka till bilen innan det blev mörkt....

Vi tjejer va fräscha efter turen men grabbarna har nu problem med knän och höfter och fotleder och rygg.... Även hunden är blockhalt..

Tänkte jag skulle piffa detta inlägg med en bild men jag får bara dit den upp och ner. Bättre än inget:)

Fr vänster: Michie, Jempa, Ellen och Jonna

1 kommentar: