onsdag 15 januari 2014

"Diane"

Idag blev det långa uppvärmningsrundan med Celtic,

Därefter ar det dags för "Diane". Min favoritwod skulle jag nog säga. Har tidigare gjort den på 6,22min och målet var ju givetvis att slå den den tiden. MEN det gick inte alls.... Marklyften kändes bra och gick snabbt men HandStandPushUps gick inte alls. Brukar kunna göra 10-15st på raken utan problem men idag gick det typ att göra 5 i taget. Var helt slut i axlarna... Aja, jag gjorde klart hela woden utan att skala något och med RX-vikt 70kg. Men snart så tänker jag ge mig på Diane igen, med en pigg kropp!

WOD
21-15-9
Deadlift 100/70
HSPU

Time: 8min

Efter woden så hade vi afterbash: 3 burpee och 1 power clean varje minut i 10 minuter. Det två första minuterna hade jag 40kg, sen 42,5kg minut 3-4 och 45kg de resterande 6 minuterna. Det var jag iallafall nöjd över då mitt max än så länge är 47,5kg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar