måndag 29 december 2014

Träningsvärk


Alltså seriöst! Den träningsvärk som tagit över min kropp har inte jag kännt av sedan jag började träna!  Värst av allt är "vingarna". Det går liksom inte att få upp händerna övan huvudet, kan knappt sätta upp håret. Sen har vi bröstmusklerna, tryckömt som om jag fått stryk. Nedre delen av biceps likaså. Och så magen... Körde 20min core hemma i förrgår, fällekniven igår och så 10 min core idag. Det är inte värt att skratta för det bara skär i magen! Låren och rumpan är ok, träningsvärk men hanterbart. Vaderna är värre, 2 långa pass i tunna skor har gett dom en rejäl omgång.

I morgon är det egentligen gymnastik men jag får nog hoppa över det. Det går bara inte. Hoppas att kroppen hämtat sig tillräckligt för lite intervall på kvällen istället.

Nu ska jag gå och lägga mig, kände redan när jag natta Thelma innan hur ont det går att ligga på mina kroppsdelar.... MEN det bästa smärtan är ändå träningsvärk.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar