söndag 16 december 2012

Helgens X-fit!

Då Thelma har haft öroninflammation (vilket inneburet minimalt med sömn för vår del) samt att min mage krånglat eller rättare sagt jag hade nog en släng av magsjuka så blev det ingen träning onsdag, torsdag och fredag för min del. Fick dessutom ställa in Crossfittävlingen som jag var anmäld till...

Men i helgen nu så har jag kännt mig tillräckligt bra för att träna igen så det blev x-fit både lördag och söndag. Har inte kört helt 100% då energin inte helt kommit tillbaka men idag var jag ändå inte långt ifrån.

x-fit lördag
"Tabata Burpeemix"
Jobba 20sek, vila 10 sek x8

-airsquat
-burpee
-Pushups HR
-Burpees
-Hollow
-Burpees
-Back Extensions
-Burpees

x-fit söndag
15 KB swing
10 Push Ups
1 Burpee
15 Airsquat
10 Thrusters
2 Burpee osv.....

Jag hann till 13 burpee när klockan slog 20 minuter.

Min syster var med idag och körde på GRYMT! Jag får snart passa mig;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar