måndag 3 december 2012

"Holleyman"

30 varv avklarade!!


Idag blev det crossfit, tänkte köra crossfit den här veckan då det mest blev endurance förra veckan. Tycker att crossfit är skitkul men eftersom det är mycket tunga vikter  och lyft bygger det mycket muskler och jag tycker redan nu att jag ser lite ut som en man när jag tar på mig en baraxlad klänning. Man vill ju vara liten och fit, inte hulken. Ganska komiskt för innan har jag alltid haft jättesvårt för att bygga muskler men crossfit har verkligen gjort underverk den vägen!

Dagens pass ”Holleyman” var tufft och långt men riktigt kul. Jag hade kunnat lägga på iaf 5kg på power cleansen men jag är alltid lite försiktigt då jag inte vill skada mig, höll mig ändå väl framme i jämförelse med de andra tjejerna både tidsmässigt och viktmässigt.

WOD
30 rounds for time of:
5 wall balls
3 Hand Stand Push Ups
1 Power clean (32,5kg)

Max time: 28min

Alltså sammanlagt 150 wall balls, 90 HSPU och 30 Power cleans. Min tid: 24,40 min. Mina axlar är trötta!!!

Morgonpassets reultat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar