torsdag 6 december 2012

Massa löpning, me like!

Idag var det massa löpning på schemat både på vanliga och endurancepasset, jag valde endurance idag. Woden såg ut som nedan:

Endurance WOD
-PARTNER WOD-
6 Rounds
With a 3 Minute Running Timer
Run 400m
12 Front Squats(60/45)
Max Pull-ups
[tag your partner and rest for 3 minutes]


Jag körde ihop med Ida och vi hade 27,5kg på frontsquatsen. Hade kunnat ha mer men då hade jag inte hunnit lika många pull ups. Körde på rött band på pull upsen och gjorde 14+17+17= 48st, ett resultat jag är nöjd med!

Efter woden var det en riktigt tuff After Bash:
8 min AMRAP
200m run
Frontsquats

Jag måste få vara lite osvensk och saga att jag verkligen dominerar när det kommer till löpning! Både på woden och after bashen, sicken härlig känsla, ingen är i närheten av mitt tempo. Så nu var jag lite osvenskJ


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar