fredag 4 januari 2013

DT

Dagens wod idag var den klassiska "DT". Man skulle ha samma vikt genom hela woden vilket innebar att deadliftsen skulle kännas lätta medan push pressen skulle bli riktigt tunga. Jag startade på 30kg men idag var jag svag som en myra så jag fick plocka av och köra på 25kg... Vet inte om det berodde på tung träningen i veckan eller att jag satt uppe i natt och kollade tv med Thelma som vägrade sova... Kände mig väldigt trött iaf!

"DT"
5 rounds for time
12 Deadlift
9 Hang Power Clean
6 Push Press

Glömde helt kolla på klockan när jag var klar.

Efter den woden körde vi en afterbash tre och tre. Jag körde med Linda odh Johan.

Afterbash
10 min AMRAp (no rest)
5 burpee
5 thrusters (25kg)
5 rumanian deadlifts (med raka ben) (45kg)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar