söndag 6 januari 2013

X-fit

Igår hade jag välbehövlig vila från träningen. Idag hade jag tänkt köra Crossfit men Lil-sis ville att jag skulle följa med på X-fit så det fick det bli. Söndagspassen är alltid tuffa, idag körde vi enligt nedan:

Fem stationer, två övningar på varje. Vi körde +1 vilket innebär 1 rep per övning, därefter 2 rep osv. Hann ca 10-13 repetitioner per station. 5 min arbete per station. 

Station 1 - Goblet Squat (14 kg) /Arnold press (6 kg)
Station 2 - Sit up/Armhävningar
Station 3 Box Jumps/Triceps Dips
Station 4 Plankan/Airsquat
Station 5 Reversed situps/Burpees

1 kommentar:

  1. Vi har ett riktigt bra teamwork :) både när vi tränar och när vi bloggar ;)

    Känner igen listan med övningarna och jag känner igne listan på majonäsinnehållet ;)

    Älskar dig

    SvaraRadera