onsdag 2 januari 2013

Ensam är stark

Idag var det Crossfit Team och då vi var ojämnt antal körde jag själv.

WOD
3 rounds/team (Jag gjorde 2 varv själv)
10 clean and jerk 45/30 (jag körde på 27,5kg, kändes som lagom vikt idag)
50 wall ball 10/6 (jag körde med 6kg)
21 KB swing 24/16 (jag körde med 18kg)
12 pull ups (alla utan band)

Time: 14,14 min

Afterbash
AMRAP 8min (tänkte kört halva tiden 4 min men körde hela tiden ut, själv)
5 front squat (32,5kg kändes som lagom vikt idag)
5 burpee
5 boxjumps (mellanlådan)  

Jag hann 6 hela varv och frontsquatsen på 7:e varvet

Det blev ett tufft pass! Så nu vädjar jag till min syster, sambo, svåger eller vem som känner sig manas: börja träna Crossfit så vi kan teama ihop!! Annars kommer jag bli alldeles för vältränad;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar